كدام شهر بالاترين آمار كودكان ناقص الخلقه در سطح جهان را دارد؟


 

سال 2003 بود كه آمریکا به بهانه وجود سلاح‌هاي شيميايي و كشتار جمعي به عراق حمله کردند. اکنون با گذشت نه سال از حمله آمریکا به عراق نه تنها ادعای پوچ امريكايي‌ها به اثبات نرسیده است و هیچ سلاح شیمیایی و كشتار جمعي در عراق كشف نشده است بلكه حالا مردم غير نظامي عراق قرباني سلاح‌هاي غير متعارف آمريكايي‌ها شده‌اند.

خبرهای منتشر شده از رسانه های غربی از جمله روزنامه انگلیسی ایندیپیندنت حکایت از حاثه ای تلخ در شهر فلوجه عراق دارد. دولت آمریکا كه حالا با گذشت 9 سال به هيچ سلاح شیمیایی در عراق دست نیافته است، بلکه با استفاده از سلاح های شیمیایی آلوده خود در طول ساليان سبب شده است کودکانی ناقص الخلقه در شهر فلوجه عراق پا به زمين بگذارند.

فلوجه شهری است که با حمله ی نیروهای آمریکایی از آوریل 2004 مورد تعرض قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شده است و صدها عراقی در نتيجه حمله نیروهايی نظامی آمریکا کشته شده‌اند. به طوری که نام فلوجه پس از حمله نظامی آمریکا از " شهر مساجد" به "شهر ویرانه" تغییر یافت.

در حالیکه آمریکا و دیگر کشورهای غربی آواز گرامیداشت سلامت جهانی را  سر داده اند، اما آمار بالایی از ناقص الخلقگی  کودکان در شهر فلوجه عراق گزارش شده است.  کودکان فضایی و ناقص الخلقه كه در نتيجه بمباران آمريكايي‌ها با نقص‌هايي در بدنشان به دنيا مي‌ايند!

آمار بالای کودکان معلول و سقط جنین به صورت غیر عمد، میراث حمله نظامی نیروهای آمريكايي به عراق است که یادگارهایی مالامال از خون و رنج را از خود به جا گذاشته است. کودکانی با بالهای شکسته و نفسهایی بریده!

ارتش آمریکا با انفجار بمب‌هاي آلوده به فسفر تولد کودکان فلوجه عراق را به مخاطره انداخته است. در نتیجه همين جنايت عليه مردم غير نظامي بوده است كه نارسایی قلبی و معلولیت مغزی و نقص عضو، نابینایی، سرطان و مشکلات ژنتیکی کودکان عراقی با بالاترين آمار جهاني به ثبت رسیده است و همين امر سلامت مردم عراق را با بحران مواجه كرده است.

یکی از اساتید دانشگاه آمریکا تصریح کرد که بحران آلودگی سمی کودکان فضایی عراق قابل اغماض نیست. این کودکان حالت طبیعی نداشته و با معلولیت سنگینی دست به گریبان هستند و همچنین دچار مشکل  روانی و رفتاری نیز هستند.

از عناصر آلوده سلاح های نیروی نظامی آمریکا، سرب است که مادران باردار به آن آلوده شده اند و کودکانشان را ناخواسته دچار مخاطره کرده اند.

و همچنین سلاح های آلوده به جیوه که به مغز کودکان آسیب وارد کرده است. هوا و آب و خاک عراق آلوده به جیوه و سرب و اورانیوم است که اثرات زیان بخشی را برای مردم و کودکان عراقی به ارمغان آورده است!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1984
بازدید کل : 149769
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1